Samen zetten de Vrienden van het Lelystad Akkoord de schouders eronder

Onder het motto ‘Houd Lelystad boven water’ start het Lelystad Akkoord een nieuwe campagne om ondernemers te bemoedigen, te inspireren en te ondersteunen. Dat is zeker nodig nu het coronavirus diepe sporen trekt.

Het Lelystad Akkoord vraagt aan ondernemers hoe ze op dit moment hun business, zo goed en kwaad als mogelijk is, draaiend en hiermee mensen aan het werk houden.
Bedrijfskring Lelystad steunt dit initiatief en werkt hierin samen met Lelystad Akkoord omdat het belangrijk is om krachten te bundelen.

We zien bij diverse ondernemers al mooie voorbeelden voorbijkomen van hoe een ondernemer ondanks de geldende overheidsmaatregelen creatieve oplossingen heeft bedacht. Alle ideeën of omdenk-oplossingen kunnen als foto of film van maximaal 20 seconden gestuurd worden naar info@lelystadakkoord.nl.
Deze inzendingen worden vervolgens gedeeld via de diverse communicatiekanalen om zo anderen te inspireren. Wekelijks wordt één van de inzenders beloond met een verrassing. Kijk voor meer informatie op www.lelystadakkoord.nl.

Het doel van de Vrienden van het Lelystad Akkoord is de inclusieve arbeidsmarkt en dat betekent nu vooral zoveel mogelijk mensen aan het werk houden.

Irene Medema, Campagnemanager Lelystad Akkoord

Comments are closed.